Ha(m)pi birthday to meee! - Reisverslag uit Hampi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Ha(m)pi birthday to meee! - Reisverslag uit Hampi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Ha(m)pi birthday to meee!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

01 April 2011 | India, Hampi

Ha(m)pi birthday to me!


Na een prima vlucht en een nog betere aankomst in majestueus Bangaluru afgelopen dinsdag, ben ik die stad ingegaan. De thali die ik daar at was fantastisch; wat een andere smaaksensaties! Helemaal anders dan in het noorden. Goedkoop (in sort kantine), maar superlekker. Daarna de stad wat doorgewandeld, een Katholieke mis bijgewoond, genoten van de VRIENDELIJKE mensen hier (!) en ‘s avonds de trein in naar Hospet en Hampi.


En daar ben ik dus nu; schitterend, wat een overweldigende natuur! Rotsblokken van tientallen meters hoog en breed verspreid door kilometers landschap! Prachtig! Kan hier wel langer blijven, maar het aftellen is begonnen en dus binnenkort weer verder. Richting de kust, das alvast zeker.

Oja, de titel; ik heb in het hostel/café vannacht wat mensen wijsgemaakt dat ik jarig was (1 april tenslotte) en vanochtend werd ik dan ook met een 8 mondentallig gezang onthaald; happy birthday to yoouuuu! Haha! Geweldig hoe ze daar allemaal intrapten!


Goed, Ik ga dit verrotte toetsenbord weer verlaten en wens jullie een mooie lente en een humorvolle 1 aprildag toe.


Groet,

Marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 108375

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: