Ha(m)pi birthday to meee! - Reisverslag uit Hampi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Ha(m)pi birthday to meee! - Reisverslag uit Hampi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Ha(m)pi birthday to meee!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

01 April 2011 | India, Hampi

Ha(m)pi birthday to me!

Na een prima vlucht en een nog betere aankomst in majestueus Bangaluru afgelopen dinsdag, ben ik die stad ingegaan. De thali die ik daar at was fantastisch; wat een andere smaaksensaties! Helemaal anders dan in het noorden. Goedkoop (in sort kantine), maar superlekker. Daarna de stad wat doorgewandeld, een Katholieke mis bijgewoond, genoten van de VRIENDELIJKE mensen hier (!) en ‘s avonds de trein in naar Hospet en Hampi.

En daar ben ik dus nu; schitterend, wat een overweldigende natuur! Rotsblokken van tientallen meters hoog en breed verspreid door kilometers landschap! Prachtig! Kan hier wel langer blijven, maar het aftellen is begonnen en dus binnenkort weer verder. Richting de kust, das alvast zeker.

Oja, de titel; ik heb in het hostel/café vannacht wat mensen wijsgemaakt dat ik jarig was (1 april tenslotte) en vanochtend werd ik dan ook met een 8 mondentallig gezang onthaald; happy birthday to yoouuuu! Haha! Geweldig hoe ze daar allemaal intrapten!

Goed, Ik ga dit verrotte toetsenbord weer verlaten en wens jullie een mooie lente en een humorvolle 1 aprildag toe.

Groet,

Marlou