Na heet Hampi nu chillen aan de kust - Reisverslag uit Gokarna, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Na heet Hampi nu chillen aan de kust - Reisverslag uit Gokarna, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Na heet Hampi nu chillen aan de kust

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

05 April 2011 | India, Gokarna

Na heet Hampi nu chillen aan de kust

Tja, die verjaardag in Hampi had nog heel wat gevolgen; talloze lui kwamen later die hele dag nog naar me toe om te laten weten dat ze wel wat specials hadden willen doen (lui v stamcafe en hostel) en felicitaties alom. Haha.

Verder nog volop genoten van het onwerkelijke landschap van de omgeving en de geweldige relaxte sfeer aan de overkant van het drukke ‘ centrum’. Prima dus.

Op 2 april (tijdens de FINALE van het WK cricket alhier) ben ik met een Engels stel vertrokken op een ‘ avontuurlijke’ trip door het land naar de kust.

‘s avonds laat kwamen we aan in Gokarna en na een zware (tas…) strandtocht terechtgekomen in een hutje met leuke lui in een guesthouse. Meteen goed & gezellig.

De volgende dag zagen we pas goed waar we terechtgekomen waren; een paradijselijk strand met een blauwe woeste zee en een verkoelend zeebriesje. Super!

De afgelopen dagen dan ook heerlijk genoten; wat rondwandelen (al dan niet over het strand), wat eten, drinken, kletsen, etc. Wellicht dat ik morgen naar het noorden vertrek, richting en/of naar GOA, maar dat bepaal ik strakkies.

Nu in t dorpje Gokarna en nog steeds met leuke lui. Helaas ist aftellen nu begonnen… merk dat ik het zuiden zooooveel relaxter vind dan het (soms BRUTE) noorden…. Maar ja, overal zitten natuurlijke rotte en overheerlijke appels…….

Later meer dus en zo niet, dan wellicht tot ziens/horens in NL!?!

Marlou