Andere Wereld - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Andere Wereld - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Andere Wereld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

18 Februari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!



Ik ben er hoor, maar vraag niet hoe...
Pfffffffffff.... De vluchten verliepen prima, maar bij aankomst bleek het 3 uur verschil met NL te zijn ipv 4. De rest van de rompslomp zal ik jullie besparen, maar ik kwam uiteindelijk om 3 uur vanochtend in het hostel aan (La Recoletta dit keer). Alle andere hostels zaten vol´. Het is hoogseizoen nu hier en tropisch warm. NOgal wat gezweet dus al. In het vliegtuig 2 uurtjes geslapen en vannacht ook maar 2. Net een bammetje gehad met (smerige) koffie, dus het plan is hier nu te vertrekken, naar Quilmes met heel mijn hebben en houden en hopen dat ik OF bij de ouders van Vero kan blijven 1 nachtje OF een bus- of vliegticket richting het zuiden kan regelen vanaf hun huis. Anders laat ik mijn spullen in hun tuin staan en ga ik terug naar de terminal om wat te regelen. WIl nu iig weg uit Buenos Aires, het lijkt een hele andere wereld ineens. Sowieso zomer natuurlijk en ik heb geen leuke aankomst gehad. AFijn, never mind. Positief denken en wie weet zit ik straks alweer voor de volgende 30 uur in een bus. Zo lang heeft het gister dus ook min of meer geduurd voor ik hier was. Wel last van mijn rug gehad, dus misschien ist beter n vlucht te boeken.

Zoals wel duidelijk dus is NIETS nog duidelijk...

Ik hou het kort, want ik ga uitchecken.


Later meer!

x
Loet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 108362

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: