The best things in life are free! - Reisverslag uit Punta del Este, Uruguay van Marlou Broek - WaarBenJij.nu The best things in life are free! - Reisverslag uit Punta del Este, Uruguay van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

The best things in life are free!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

14 Maart 2008 | Uruguay, Punta del Este

Hela hola!

Laatste dagje chillen aan t strand en de zee in Punta del Este; zo ongeveer het Lloret de Mar van Uruguay, maar het hostel is zó relaxt.

Gisteravond heb ik zo´n geweldig cadeau gekregen!!! Na het bekijken van de zonsondergang heb ik wat gekokkereld voor een paar mensen in het hostel. Daarna liep ik richting de zee.
Ik zat in mn eentje aan de haven, toen er ineens een megazeeleeuw omhoog kwam om vis te snoepen!!! Met een gesnuif en het lompe gevaarte kwam gracieus boven het water uit. In 1e instantie schrok ik me rot, maar daarna besefte ik hoe magisch dat moment was. Er bleken 2 van die beesten te zitten met nog een ´klein´ zeehondje erbij. Grandioos! Dat gesneukel en gespeel met elkaar ging zo even door. Vandaag bleek dat ze daar iedere dag de restjes vis op kwamen duiken en dat het spel en gevecht wat ze hadden een paringsritueel was! Echt, zó enorm om mee te mogen maken. En dat op zo´n halve meter van me vandaan! Vandaag was ik er overdag weer even en toen bleken ze daar weer rond te zwemmen. Nu had ik mijn camera bij de hand en dus kon ik het tafereeltje bij daglicht vastleggen.

Voor de rest vooral gedold met lui in het hostel, op het strand gehangen en rondgewandeld. Prima toeven hier voor een paar daagjes.

Morgen dus terug naar Buenos Aires (als ik de boot niet mis) en dan ist alweer bijna gedaan...

Oja, ik heb in Uruguay geen bereik qua gsm (gehad)...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 108358

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: