op adem komen in Pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu op adem komen in Pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

op adem komen in Pushkar

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

12 Februari 2011 | India, Pushkar

Op adem komen in Pushkar

WAT een zaaaligheid! Ben op dit moment nog steeds in Pushkar. Plan was vandaag te vertrekken naar Jodpur, maar voel me nog niet helemaal fit. Die 2 jaar rookvrij hebben hier totaaaaal geen waarde meer met die overvloed aan vervuiling! Ziekmakend, letterlijk.

Dussssssssssss……. Wordt het wsl morgen dat ik vertrek. Vandaag nog ff rustig aan. Voor een NIET winkelliefhebster is Pushkar zelfs onweerstaanbaar. Bizar, waaaaaat een geweldig aanbod.
Maar even terug naar Jaipur. Daar had ik Juan uit Argentinie ontmoet. Zat in zelfde maffe hostel en hebben een dag daar opgetrokken. Het aanbod van de eigenaar in de wind geslagen om naar zijn guru te gaan. Ik ben vertrokken en hij is later naar t zelfde hostel in Pushkar gekomen. Gelachen, want mijn (…) hele clubje van leuke mensen was ineens op dezelfde plek! Genieten dus!

EINDELIJK rust!! Geen herrie s nachts. Geweldig. Dus blijf ik effe.
Had nog een hele lijst om te melden, maar ben wat dufjes nog. Ga lunchen en effe plat. Mediteren lukt hier prima. Fijn dus.
Sorry voor het niet zo aantrekkelijke bericht. Later maar weer.

Namaste!
x

  • 12 Februari 2011 - 23:32

    Anita:

    Dat klinkt goed die rust. Fijn dat je je al weer wat beter voelt.
    Toen ik je Vipassana ervaring las dacht ik echt "ik zou gek geworden zijn". Ik denk ook niet dat ik 10 dagen had vol gemaakt. Het fijne in België was toch ook de rust.
    Veel plezier nog.

    X Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 108370

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: