Afscheid van t magische Rishikesh......... - Reisverslag uit New Delhi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Afscheid van t magische Rishikesh......... - Reisverslag uit New Delhi, India van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Afscheid van t magische Rishikesh.........

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

04 Maart 2011 | India, New Delhi

Afscheid nemen doet een beetje pijn…….

Bovenstaande is niet ALTIJD het geval, maar nu toch zeker we;
Sta op het punt het magische Rishikesh te verlaten. Op naar (NOG) koeler oorden… Te weten Dharamsala en Mcleod, alwaar de Tibetaanse vluchtelingen zich blijken te verenigen. We zullen het wel gaan zien en meemaken.
Bovendien zou het Tibetaans Nieuwjaar morgen beginnen en wie weet pik ik daar nog een graantje van mee.

Maar dat is allemaal toekomst en dusssssss een illusie vooralsnog.
Tja, er WORDT me hier wat afgefilosofeerd (is dat een woord??). Inspiratie volop en zo nu en dan loopt dat koppie van me over en is het tijd voor een time out.
En die Time Out heb ik de afgelopen 5 dagen gehad in de Bergen in een hutje. Zonder hei, maar met marihuana planten als begroeiing. Serieus. Te grappig gewoon! Haha.
Minder grappig was dat er eergisteren in verband met Shivatari (bleek een dag later……) in ons (vertel ik zo) eten en in de thee dat groene plantje was verwerkt en dat viel niet iedereen even lekker. Een rotstreek in mijn ogen, maar het was naar zeggen (terug in Laxman Jula) de enige dag in het jaar dat het legaal is om te nuttigen. Ahha………

Ik zal het kort houden, maar in de zogenaamde ‘ ashram’ waar ik terechtgekomen was zat niet alles even snor zal ik maar zeggen. Zonder teveel details; ik ben hals over kop vertrokken na diverse bevindingen. Ik was er met een Portugees in 1e instantie (die er overigens WEL 3 maanden blijft!) en 2 dagen later kwamen nog wat mensen voor 1 dag en enkelen die langer bleven. Uiteindelijk gisteren met zn 3-en overgebleven ( Fransoos was het ook al snel zat daar) en ik ben nu dus in het bijzondere Laxman Jula (bij RIshikesh). AFijn, heb de betrokken lui ff MIJN waarheid laten weten (best netjes gezegd dacht ik zo) en ben vertrokken. De beloofde Reiki en Panchakarma (detox) waren net zo wazig (eh… NIET aanwezig is een betere beschrijving) als de wolken en nevel in de Bergen daarzo. KOUD bovendien, veel regen en NIET mijn idée van relaxen……

Goed, terug naar hier. Want nu is het dus 2 weken geleden dat ik hier aankwam en zo vertrek ik alweer. Het was gister 1 grote reUnie hierzo, haha. Continue gedag zeggen, bijbeppen en afscheid nemen. ZO ook daarnet in de ashram van Prem Baba. Wat een warme mensen allemaal!

Okidook, ik hou het hierbij voor nu. Wellicht vanuit Dharamsala meer……

Hari OOOOOOOM!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 108354

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: