Eh...... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Eh...... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Eh......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

07 Maart 2008 | Argentinië, Ushuaia

Nog steeds in Ushuaia... Helaas (dus) niet naar Antactica en de boot naar Chili (Puerto Montt) heb ik ook niet kunnen halen, dus stapelen twijfels zich op over waar nu naartoe te gaan.
Hoogstwaarschijnlijk wordt het 2 dagen bussen en terug naar Buenos Aires om van daaruit een kijkje te gaan nemen in Uruguay. Alles nog open dus, maar de tijd dringt ondertussen. SJammer, maar wel waar. Ben ondertussen al ongeveer een volgende trip aan het verzinnen naar dit continent. Krijg er maar geen genoeg van.

Ben vanochtend voor de ´verandering´ maar weer eens een trekking gaan houden in het Nationale Park (TIerra del Fuego), maar mijn lichamelijke toestand liet het niet toe om langer dan 4 uur onderweg te blijven... Net herstellende van flinke pijnen na de intensieve trekkingdagen in Torres del Paine (Chili) en nu ist ff mooi geweest.

Gisteren op de boot door het Beaglekanaal gevaren en naar de Estancia Haberton geweest. Bijzondere dag en interessant ook. Welkome afwisseling van hele dagen zwoegen, maar hele dag zitten is ook niet helemaal mijn cup op maté! ;-)

Het is trouwens minder koud dan ik verwacht had en dat is een prettige verrassing. ONdanks dat het momenteel regent. En blijkbaar ook al dágen in Buenos Aires, want ik kreeg een berichtje van Veronica (die ik in 2003 al heb leren kennen en bij wie ik dus verbleef in Quilmes, even ter aanvulling van mijn vorige berichten die niet iedereen snapte... ahum, excuses daarvoor).

Afijn, ik hou het kort en wellicht een volgend bericht vanuit een ander land???

Besos,
Lulu
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 108449

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2022 - 08 November 2022

Camino Portugues

01 September 2010 - 05 Juni 2014

Divers

02 Oktober 2012 - 09 Oktober 2012

Andalusië

16 Januari 2011 - 16 April 2011

3 maanden door India

26 Maart 2009 - 22 April 2009

Thailand

17 Februari 2008 - 19 Maart 2008

Argentinië, Patagonië & Uruguay

Landen bezocht: