Eh...... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu Eh...... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Marlou Broek - WaarBenJij.nu

Eh......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlou

07 Maart 2008 | Argentinië, Ushuaia

Nog steeds in Ushuaia... Helaas (dus) niet naar Antactica en de boot naar Chili (Puerto Montt) heb ik ook niet kunnen halen, dus stapelen twijfels zich op over waar nu naartoe te gaan.
Hoogstwaarschijnlijk wordt het 2 dagen bussen en terug naar Buenos Aires om van daaruit een kijkje te gaan nemen in Uruguay. Alles nog open dus, maar de tijd dringt ondertussen. SJammer, maar wel waar. Ben ondertussen al ongeveer een volgende trip aan het verzinnen naar dit continent. Krijg er maar geen genoeg van.

Ben vanochtend voor de ´verandering´ maar weer eens een trekking gaan houden in het Nationale Park (TIerra del Fuego), maar mijn lichamelijke toestand liet het niet toe om langer dan 4 uur onderweg te blijven... Net herstellende van flinke pijnen na de intensieve trekkingdagen in Torres del Paine (Chili) en nu ist ff mooi geweest.

Gisteren op de boot door het Beaglekanaal gevaren en naar de Estancia Haberton geweest. Bijzondere dag en interessant ook. Welkome afwisseling van hele dagen zwoegen, maar hele dag zitten is ook niet helemaal mijn cup op maté! ;-)

Het is trouwens minder koud dan ik verwacht had en dat is een prettige verrassing. ONdanks dat het momenteel regent. En blijkbaar ook al dágen in Buenos Aires, want ik kreeg een berichtje van Veronica (die ik in 2003 al heb leren kennen en bij wie ik dus verbleef in Quilmes, even ter aanvulling van mijn vorige berichten die niet iedereen snapte... ahum, excuses daarvoor).

Afijn, ik hou het kort en wellicht een volgend bericht vanuit een ander land???

Besos,
Lulu